Tutorial - Aquarius

Här kommer en tutorial. Det var ett tag sedan. Men det är en enkel look med bara en ögonskugga. Funkar toppen med vilken som helst som man känner för. Den är bra när man har bråttom på morgonen, eller kvällen om man ska ut :)

1.

Jag börjar med att lägga Aquarius från MUS på hela ögonlocket och suddar ut den upp mot globlinjen. Jag har High Tech Lihgter från MUS som bas vilket gör att det blir en mörkare blå färg än det skulle bli med bara vanlig primer.

2.

Sen målar jag bara en tunn linje eyeliner längs övre fransraden.

3.

Jag provade det här för första gången när jag gjorde den här sminkningen. High Tech Lighter Apollo från MUS och penslar på ett ganska tunt lager på läpparna. På det trycker jag på rätt mycket av den rosa skugga från H&M och avslutar med glans nr. 208 från Lancôme.

4.

SMACK!! På med mascara, bryn och vit kajalpenna+vit ögonskugga på vattenlinjen.


.... och rouge också såklart. Hoppas ni gillar resultatet :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0