Tutorial - Classy Smokey eye

Nu kör vi på en en sotad look som passar till det mesta, till vardags kan man bara tona ner det svarta och är det något speciellt kan man bara öka på det svarta. Ska nog lägga upp en tutorial på en mer "dirty smoke-look" någon gång också. Har inget material till en sådan look än.
Det här är en sådan look som jag gjort förut egentligen fast med andra färger^^



1.

Först lägger jag Satin från MUS i inre ögonvrån och under ögonbrynet.

2.

På yttre halvan av ögonlocket lägger jag Stray från MUS.

3.

Jag använder MUS Pollution att sota med. Upp i globlinjen och lite längs fransraden, med mest färg i yttre ögonvrån. Tänk verkligen på att sudda ut ordentligt! Framförallt med den svarta.

4.

Mascara och ögonbryn, läppstift Fence från MUS och lite rouge.



Taadaa!! Klart :) En sotad look. Wear it, love it :P

Kram och god natt, ska försöka få upp mer imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0