Look of the day - Rainbowliner

Idag testade jag en makeup som jag varit överallt i vår. På massor av makeup-commuities, bloggar osv. Nämligen rainbowliner. Jag trodde att det skulle vara knepigare än det var, men det var faktiskt väldigt enkelt. Lite småpilligt och det tar en stund, men svårt är det inte.

Skulle ni vilja ha en tutorial på den här sminkningen kanske? :)











Jag blev väldigt nöjd och har tittat några gånger extra i spegeln måste jag säga. Det är en sjukt läcket effekt. Fick en hel del komplimanger av kunder på jobbet också, så det var kul :)


Kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såååååå snyggt! Snälla tutorial! :D
Och förresten, får jag använda några av de här bilderna i ett collage till min blogg? Den här sminkningen ger mig så mycket inspiration! Bra jobbat :)

Svar: Tack! Det får du gärna göra, jag är glad att du frågar :D Du får gärna skriva ut var bilderna kommer ifrån också! :)Och ett väldigt sent tips för ett roligare blogg! Försök ha fler bilder! För att få fler läsare är det också bra att nischa sig lite, skriva om något speciellt. Jag gillar de inspirations-collage du har. Fler såna!! :D Kram
Kristin

2012-06-22 @ 16:12:44
URL: http://nattstad.se/alexandra%C3%B6berg
Postat av: Anonym

Gärna en tutorial!

2012-06-23 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0