Look of the night - Graduation (JAG ÄR INTE DÖD!!)

Jag lever gott folk! Min dator tvätdog för ett par veckor sedan och ville helt enkelt inte mer. den var stendöd så jag köpte en ny dator. Har dessutom haft problem att installera photoshop. Men nu är jag minsann igång och har fått lite koll på nya datorn.

Såhär såg jag ut på en kompis student för en vecka sedan. Visar även bild på hur jag såg ut efteråt. Det vill säga när jag kom hem halv tre på natten, då hade jag haft det sedan nio på morgonen ungefär.




Ber om ursäkt för den dåliga skärpan på denna bild...


Fläcken på mitt öga är kajal som fastnade på linsen, jag hade inte riktigt tid eller ork att ta ut och göra rent linsen då...









Och det höll väldigt bra hela vägen in till småtimarna.







Som sagt, bra primer och bra produkter över lag ger grymma resultat!


Nu framöver blir det uppdatering som vanligt eftersom jag fått i ordning på datorn och så.

Kram ni som finns kvar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0