Nagellack - Marzipan & Icy Lilacs

Den här veckan har varit full av massa studenter och mottagningar och jobb. Ingen tid för att blogga med andra ord! Men igår var jag på min sista student. Har dessutom ett parvideos att lägga upp, men de är oredigerade för programmet jag redigerar i vill bara öppna själv ljudfilen och inte bilden. Och det känns väldigt onödigt, ska se om någon kan hjälpa mig :)

För tillfället får ni en nagellacks bild från förra veckan i alla fall.


Torra nagelband, men de är åtminstone hela!
Det gröna lacket är Marzipan från IsaDoraoch det lila är också från IsaDora och heter Icy Lilacs. Det är väldigt fint med lite grön/blått skimmer i nästan!

Tryckte även på lite strass när jag ändå var igång. Tyckte det blev himla fint. Lite tråkigt att ta bort det dock. Får minsann börja använda strss på naglarna oftare. De satt fast som berget i alla fall!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0