Look of the day - Amber & Plum

Såhär såg jag ut igår. Jag ville inte göra en typisk vårlook för vädret var så tråkigt.

Köpte ny mascara i förrgår också, jag har klämt ur det sista ur alla de som jag haft hemma tror jag. Köpte Maxfactor Xperience tror jag att den heter, den med ett grönt X på förpackningen. Den var bra, jag gillar plastborstar. Men den ger mer volym än längd, så en kompletterande förlängande mascara skulle inte sitta fel. Däremot smular den lite under dagen, det var lite synd, blir inte så snyggt efter en helkväll. Hade köpt den i vattenfast om det fanns, men vem vet den kanske växer för mig om ett tag :)






Blixten slog ut en del av den lila skuggan i globlinjen, den är mörkare egentligen.



Körde på väldigt lätt röda läppar till det.


Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, det är en härlig färg! Jag hade två stift då, orange fasionista från Lancome, har visat bara det här: http://eyedust.blogg.se/2012/january/lancome-orange-fashionista.html



och isadoras jellykiss i orange blossom :)

2012-03-29 @ 13:20:11
URL: http://eyedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0