Look of the day - Deluxe

God kväll kära läsare! Blir en sen fredagsupdate. Åt direkt när jag kom hem från jobbet, sen blev det yyterligare en hemmakväll. Tittade på Let's Dance med mamma. Brukar aldrig titta på sånt annars... Nu började jag istället fantisera om hur jag skulle göra om jag var deras makeup artist ;)

Idag körde jag en variant på min springlook från häromdagen. Fast mer sotat och knalligare färger. Imorgon jobbar jag igen, känns inte som om jag gör annat på helgerna! Men i april blir det inte alls lika mycket helg jobb :) Längre pass i veckorna istället. Skönt.

Imorgon ska det "välkända" Väsbybandet HEAT signera sin nya skiva på centrum. Kanske ska vara hård och leka rocker? Nej, men jag känner ändå för att göra en rätt mörk sotning, det var ett tag sen :)

Här kommer dagens i alla fall.


Den här gröna färgen är en av mina absoluta favoriter när det kommer till mina gröna skuggor :)






Körde på ljusa läppar till det. Jag har verkligen fastnat för det här med en färg på ögonlocket och en helt annat(knallig) längs nedre fransraden. Tycker det är dundersnyggt! :)

Ska fixa ett par tidsinställda inlägg som kommer upp imorgon under dagen så har ni någonting att läsa under tiden jag är på jobbet.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Makeup for Dummies

En annan färg på undre fransraden gör verkligen susen för helheten. Jag tror jag måste börja göra mer sånt!

Det är en superfin matchning mellan dessa skuggor, särskilt de olika nyanserna passade extra bra ihop - det finns ju så oändligt många olika gröna och lila, liksom!

2012-03-31 @ 10:31:10
URL: http://www.makeupfordummies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0