Look of the night - Liquorice

Jag var ju som sagt på en kompis studentskiva i torsdags där jag skulle föreställa lakrits. Lyckades ganska bra, lakrits i min töjning, armand, halsband, ring, hårband och flätor i håret av laritks. Helt svartklädd på det! Var en väldigt kul kväll. Den roligaste skivan jag varoit på utom min egen. Den var allt bäst. Samtidigt tror jag att man tycker om sin egen skiva bäst. Det är ju liksom klassen då!


I vilket fall, här kommer nåhgra bilder på hur min makeup blev :)






Inte helt perfekta läppar, men nästan! Läppstiftet är Eggplant från Face Stckholm.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ruddä

Så sjukt ball, jag gillart starkt! :D

2012-03-29 @ 21:28:29
URL: http://jossjoseph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0