Makeup på mamma Gunnel och moster Anna-Lena

Fick i uppdrag att sminka mamma och min moster i fredags kväll. Vi var lite trötta allihopa, men det var väldigt kul och båda två blev jättenöjda! Dessutom är det bra övning att sminka på någon som inte är i min ålder.


MAMMA FÖRE:




MAMMA EFTER:

Jag är jättenöjd, dessutom passar mamma väldans bra i glossigt röda läppar!



ANNA-LENA FÖRE:




ANNA-LENA EFTER:

Anna-Lena fick läppar som drog mer åt det korallfärgade hållet och det passade ju alldeles utmärkt. Den lite mörkblå ögonskuggan funkade bra till koftan hon hade på sig, tänkte inte på det förrän jag var klar.


Både mamma, Anna-Lena och jag blev väldigt nöjda, lite synd att vi bara stannade hemma, men jag får nog göra om det någon gång när de ska ut någonstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0