Makeup - Sverige

Sa ju igår att jag tänkte lägga upp lite diskret patriotiska makeuper. Jag tyckte att det var kul att ta inspiration från en flagga och göra något helt eget av det!

Idag gjorde jag Sverige, alltså gult/guld och blått :)


Här är de produkter jag använde. Högst upp är Satin och Winterland och längst ner är Deep Blue och Tuch. Skuggorna är från MUS, eyelinern är från MAC och heter Pure Show.









Väldigt diskret, men det är som sagt också ett ganska bra och "lätt" sätt att få inspiration och bli kreativ. Måste nog lära mig att jobba med eyelinern lite. Får doppa den oftare för glittret verkar bara räcka en bit. Men jag gillar den verkligen, den är helt fantastiskt!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0