Nagellack - Sugar Rose

Det var ett tag sen ni fick ett riktigt nagellacksinlägg nu. Har mest kommit en ströbild i mobilinlägg lite nu och då.

Men jag målade naglarna igår. Korallröda som jag sa. Var en läsare som sa att hon hade korallröda naglar för tillfället och jag blev sugen jag också! :)

Tog mitt Sugar Rose från IsaDora. Det var ett tag sen jag använde det. Tycker egentligen att det är väldigt fint. Försöker nu lappa ihop mina vintertorra nagelband. Det blir alltid så fula under vinterhalåret. Torra och såriga. Men de är definitivt på bättringsvägen nu! Bara ena pekfingret som inte är helt hundra :)


Se så fint det är! Skimmrar lite i rosa i vissa ljus. Läckert! Blir klara vår och sommarfärger på naglarna framöver :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0