Pinup to Light Smoke

På kvällen efter att jag hade haft min pinup look så skulle jag ut och kände att jag ville sota lite lätt och ta bort de röda läpparna eftersom jag aldrig orka fylla på under kvällen och starka färger blir inge snyggt efter några timmar.


Inte mycket sotat, men en mörkare brun skugga i globlinjen. Gjorde eyelinern tjockare och borstade bort lite färg från ögonbrynen så de inte blev lika tjocka :)


Som sagt inte så mycket på läpparna och flyttade rouget från äpplet av kinden till längre bak på kindbenet som vanligt och inte lika mycket rouge heller :)

Ganska enkel ändring för en lite anna look.

Blir lite långsam uppdatering för jag tittar på melodifestivalen samtidigt. Heja Loreen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0