Sminkning på Julia

Tänkte avsluta kvällens bloggregn med en sminkning jag gjorde på min granne och kompis innan Make Up Store tävlingen för att öva lite på det här med att vara "spontant" kreativ. Alltså komma på under tiden man sminkar. Vilket jag visserligen gör nästan varje dag i alla fal, men ändå :) Jag var ju lite nervig!


Vi börjar med en förebild!





Gjorde en lila och silvrig sminkning, men samtidigt är det inte upenbart färgstarkt, det gillar jag. Blev nöjd! Kör nog på det här själv någon dag här framöver! :)


Jag fick lite inspiration efter att jag sminkat mig häromdagen och tänkte göra en liten serie av diskret patriotiska sminkningar. Tror att det skulle kunna bli bra :) Körde på rött, vitt/silvrigt och blått när jag fick idén^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Makeup for Dummies

Hittade hit tack vare din kommentar hos mig! Jag gillar verkligen din blogg, supersnygga sminkningar, så den åker direkt upp på blogglistan på Bloglovin'!

2012-03-11 @ 00:52:57
URL: http://www,makeupfordummies.se
Postat av: my

åh vad duktig du är :)

2012-03-11 @ 23:10:08
URL: http://myppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0