Uppdatering om framtiden!

Tänkte att jag borde uppdatera och berätta lite vad som pågår.

Min dator är stendöd och går för tillfället inte att få liv i. Jag måste köpa en ny laddare och även om det inte är supermycket pengar så svider det lite i plånboken efter London...

Av den anledningen är det väldigt tunt på den fronten. Jag som hade fixat med lite grejer att lägga upp innan jag åkte och nu när jag är hemma har jag ännu mer! Vår stationära dator skulle jag kunna blogga lite ifrån, dock så hänger den sig och halvt om halvt havererar så fort man ska titta på en bild eller något... Inte så kul.

Ska försöka mig på lite mobiluppdateringar så kan ni få några bilder i alla fall. Jag ska lösa mitt datorproblem så fort jag kan. Är ledsen eftersom jag har så mycket jag vill lägga upp!! Har bland annat en tutorial på en pinup-look.

På onsdag hoppas jag att jag får vara med i en tävling på Make Up Store där man har chansen att vinna en makeup-utbildning. Vilket i stort sett är anledningen till att jag jobbar och inte pluggar. Jag har skickat in en intresseanmälan med en sminkning och lär få reda på om jag kommer med imorgon för idag är sista dagen att skicka in bilder:) jag håller er uppdaterade!

Det ni kan göra är att följa mig på Instagram där jag uppdaterar näst intill dagligen. Jag heter krilleloh där!

Puss och kram på de fina läsare som inte övergett mig efter dålig uppdatering;)<3

P.S. Jag tycker inte bara om smink utan skor också, dessa glittriga kreationer köptes i London! ^^ D.S.


Kommentarer
Postat av: my

svar: nää jag har ingen aning, kan tänka mig i april/maj kanske :)

2012-03-09 @ 10:51:10
URL: http://myppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0