Wishlist - SHOEMANIA

Nu kommer första skoinlägget! Vet inte hur många av mina läsare som vet, men jag ligger för tillfället på en ganska tajt budget för att kunna spara ihop till en makeuputbildning. Därför köper jag bara nödvändiga saker = sminkprodukter jag använder dagligen som är slut eller annat jag behöver, snart ett par nya vårskor och ev. byxor.

I vilket fall, inget onödigt shoppande. Däremot tycker minn hjärna att jag borde titta runt på alla möjliga ställen efter framförallt skor som jag vill ha. Gärna rätt dyra skor... Hmpf, inte så bra, men ack så lycklig själen blir av alla fina skor! Nu får ni också en dos av en del av mina vill ha begär.



Jag börjar med dessa snyggingar! Ett par riktigt ljust turkosa stilettklackar. Mmm, så fint! Kostar inte mer är 349:-!!! Det blir svårt att hålla sig, men det gör jag ändå! Om jag nu inte slumpartat skulle vinna 10x1.000.000:- på en trisslott vill säga, då skulle skogarderoben växa!



Nog för att jag har ett par som är väldans lika, fast i lila, så betyder inte det att jag inte vill ha ett par rosa också...



Sen älskar jag ju lila och tycker att skor i mocka, oavsett om det är fake eller inte, är väldigt fint. Dessutom är det här en väldigt fin lila nyans!




Och en sucker som jag är för blommigt på sommaren så kommer här två par som är i princip samma modell, fast från olika märken.



Förra våren hade Din Sko en modell som var nästan identisk med denna i tre härliga färger. Jag provade dem då, dock var de skorna oerhört obekväma så fort man fått ner foten. Synd på den snygga skon, bra för plånboken. Nu har alltdå Scorett alltså en snarlik modell i en fin rosa nyans. Den får mer än gärna stå i min skohylla!



Ett par vanliga brun/beiga skor är väldigt användbart. Jag hade ett par som jag använt så sjukt mycket som jag köpte för ett par år sedan på Din Sko. Hade dem på min studentskiva förra våren och inte använt dem sen dess. För de är borta!! Jag trodde de stod på någon av de tre platser där mina skor brukar stå, men icke. Lite ledsen faktiskt, får verkligen försöka hitta dem! Annars vill jag väldigt gärna ha ett par nya, dessa kanske? Kostar dock 1.599:-.....



Avslutar med dessa godingar! Har haft dem i min skohylla sedan i somras. Så himlans snygga, dock är platån väldigt smal undertill och ganska rundade vilket gör dem svårare att gå i än man tror. Och jag började gå i klackskor när jag var 11. Men sköna är dem! Så ska man någonstand där man vet att man inte ska gå eller dansa så mycket så passar de alldeles utmärkt!


Det blev ett långt inlägg med många bilder. Alla skor kommer från Scorett. Kommer nog lägga upp fler liknande inlägg, fast kortare! Finns ju mer jag vill ha ;)

Hoppas att det uppskattades även om det inte handlade om smink :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0