30-day Makeup challenge - Day 3

Halloj! Nu är jag tillbaka :P Har samlat på mig i alla fall lite material :) I tisdags var jag ledig, men det var ju fantastiskt väder och jag var ute i stort sett hela dagen. Dessutom har jag fastnat i en bok, så jag varvar sminket med att läsa. Har alltid tyckt om att läsa mycket :)

Gjorde min dag 3 på 30-day makeup challange. Orkar inte skriva upp hela listan, blir så långt. Men det var i vilket fall "The Feline". Alltså någon typ av kattdjur. Jag gjorde inget bokstavligt utan ville mer fokusera på att dra ögonformen lite utåt och få en kattig form på ögat. Gjorde även lite fläcker på läpparna. Lösfransarna gillar jag inte alls, det är för stela, för långa och bara inte bra för att de ska funka. Men det är och andra sidan köpta för 30kr i ett tre-pack på H&M. Här kommer lite bilder i alla fall! :)







Så blev det! Jag blev ganska nöjd ändå, gjorde den igår kväll och var ganska trött då :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0