Inlägg nr. 200! Min sminkkollektion, video!

Äntligen har jag fått bukt på videon. Var tvungen att uppdatera datorn för att installera ett program som jag kunde redigera i. Windows Movie Maker var ingen höjdare direkt...
Kvalitén på ljud och bild är inte helt 100, men det funkar i alla fall :)
Tog evigheter att ladda upp.. Har hållt på sedan igår när jag kom hem vid åtta... NU kan jag lägga upp det äntligen! Hej långsam dator...

Har även fixat en ny YouTube kanal som är mer sminkinriktad där jag förhoppningsvis kommer lägga up en del videos. Många kommer att vara på engelska.

Men nu får ni den äntligen, videon med min sminksamling!





Enjoy!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

Mighty Moe, det var myyyyycket :O

2012-05-16 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0