Livet i Milano!

Ligger i sängen på hotellrummet, gratis WiFi är ju toppen. Mamma sitter i sin säng med sin iPad och WiFi hon också. Sociala klubben liksom! ;)

Vi har precis ätit middag, fantastiskt god mat. Skriver kanske lite mer om det när jag kommer hem och har en riktig dator. Lite osmidigt att skriva mycket med telefonen.

Vi har gått massor idag, avslutade kvällen med höga klackar. Snygga, men lite ömt blev det :p har inte köpt så mycket, alla klädstorlekar får man köpa åtminstone två storlekar större än vanligt = praktiskt taget ingenting passar mig ^^ men jag är ju ändå jag, har hittat en jättefin ring och självklart köpt lite smink. Hallå liksom?! Gick in på Sephora men det var lite väl dyrt här i Milano och jag hade tänkt nalla åt mig en pryl eller två från Urban Decay och Make Up Forever, UD beställer jag från nätet istället och MUF får jag försöka få tag på nästa gång jag är i London eller USA:) hittade ett riktigt budgetmärke som heter KIKO Milano. Har hört lite om det och i stort sett allt bra. Köpte lite saker därifrån och en del "perfekta" nyanser som jag letat efter, vad osv får ni se när jag kommer hem!:)

Jag kanske hinner med en uppdatering imorgon också, vi ska på marknad imorgon och gå till en vanlig mataffär :p

Ni får inga bilder för då vill inte WiFi publicera inlägget...

Kramar från vackraste Milano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0