Look of the day - Aubergine lip

I onsdags lekte jag mörk och svår.... Nej då, men det blev mörka läppar ch ganska mörka ögon också :) Läppstiftet är Eggplant från Face Stockholm, jag gillar det verkligen, men har det inte jätteofta. Det känns som att det blir lite för mycket då eller vad man ska säga. Idag är det äntligen fredag och i helgen är jag ledig! Toppen :D Och redan på torsdag bär det av till Milano!!!!! Ska bli sjukt kul. Dessutom ska jag vara där själv första natten... Spännande!! Klara sig själv lite grand :)

Såhär såg det ut i onsdags i alla fall :P













Kvällen spenderas själv hemma, mamma ska iväg på en kompis trolleriföreställning på Boulevard teatern!! Jag ska på samma föreställning imorgon kväll :) Får se vad jag lagar till middag. Någon som vill göra mig middags sällskap? ^^


Kram!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vink ik leuk !

2012-05-11 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0