Look of the day - Basic

Igår blev det ganska basic, jag använde mig av paletten från Deborah som jag köpte på marknaden i Milano och det ljusrosa läppstiftet från KIKO. Det blev Milano-smink igår!








Jag är blek jag vet, men jag hoppas på lite mer färg till sommaren! :) Jag misslyckades brutalt med eyelinern på högra ögat, blev lite jobbigt eftersom jag inte direkt hade tid att göra om från början!

Tänkte lägga upp en tutorial ikväll eller imorgon på hur man gör för att det ska se ut som om man har längre ögonfransar! Hoppas det är av intresse :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emily

tack så himla mycket!

Nej jag har ju inte det! Men så fort jag får lite pengar över så ska jag beställa den direkt

2012-05-23 @ 15:43:54
URL: http://trickmetolife.blogg.se/
Postat av: Sophie Sellgren

Ahh, skitsnyggt!! Du måste lära mig/sminka mig någon gång hähä (a)

2012-05-23 @ 22:17:34
Postat av: Eva

fett snyggt!

2012-05-25 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0