Look of the day - Gold

Det blir ett sent lördagsinlägg. Har jobbat idag och nu på kvällen har jag stått och experimenterat lite i badrummet. Är väldigt trött, så ni får bilder på dags look sen kommer jag nog somna på stört! Kände det redan klockan sex, halv sju att jag skulle kunna somna...

Blev enkelt sotat i guldigt och brunt.










Hade en finne mitt i pannan häromdagen, kunde inte låta bli att klämma(fy säms på mig). Den var egentligen inte ens klämbar så jag gjorde bara hål på mig själv och nu har jag en liten sårskorpa där.. SKITSNYGGT!!


Vet inte vad jag ska  göra imorgon, men jag brukar alltid fundera på vilka färger jag har och vad jag känner för när jag ska somna. Så imorgon får ni se ett resultat av kvällens inspiration!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0