Look of the day - Light summer makeup

I helgen när det var lite fint väder så körde jag på en ganska lätt sommarsminkning. När det är varmt ute så trivs jag oftast bättre i lite ljusare färger och bara mineralfoundation(ev. concealer). Så det var varmt ch jag sminkade mig lite lätt :)











Ett genomskinligt glans med en hint av rosa till det.

Önskade bara att vädret kunde vara så fint idag som det var i söndags. Men imorgon ska jag åka till Milano!!! Ska bli himla härligt. Enligt prognosen så är det mellan 24-27 grader hela helgen. Så medans ni njuter av långhelg spenderar jag den i ett varmt Milano ;)


Ska fixa lite tidsinställda inlägg också!! Minst ett varje dag :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0