Look of the night - Galaxy

Igår kväll var jag på en trollerishow som en kompis till mig satt upp tillsammans med 5 andra trollkarlar, de var fantastiskt duktiga. Hela showen vara bara underbar! Det var väldigt komedi inblandat. Så kallad komisk magi. Hoppas att de på något sätt lyckas sätta upp den igen fast med hjälp av ett produktionsbolag eller något :) De var även med i Vakna med The Voice! i tisdags. Klippen hittar ni här och här.

Anledningen till att jagnämner detta är för att jag ville "matcha" det magiska. Och jag tänker av någon anledning på mörkblått och lite silvrigt då. Fråga mig inte varför, för det var inte så mycket sådant igår :P

Men här är makeupen i vilket fall!!









Ljusrosa läppstift till det! I det här fallet hade jag gärna haft Saint Germain från MAC eller Great Pink Planet från Lime Crime. Och idag såg jag att en kompis till mig köpt Saint Germain.... Vaddå? Jag blev inte ALLS avundsjuk!!! Åååh, himlarn alltså! Vill verkligen ha något av dem :O Morr...


Vill bara förklara lite varför jag uppdaterat lite dåligt. Detta är inlägg nr. 198.... Som inlägg nr. 200 ska jag ha en video på min sminksamling och den är inte filmad än... Yes, jag är mästare på att skjuta upp saker. Men den ska minsann filmas imorgon innan jobbet!! Då får ni lite att titta på :) Så bara ett inlägg till, sen får ni se allt mitt smink!! Men jag varnar er. Sitt när ni kollar för jag har definitivt mer smink än genomsnittet..... ;)

Kram på er och håll ut!!

Kommentarer
Postat av: emina

Gillar dina sminkningar :)



SV: Jag vet!! Hur irreterande som helst. Men lycka: Jag fick tag på biljetter till den andra konseren! wiie

2012-05-14 @ 14:05:38
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0