Nagellack - From Dusk to Dawn

Här är ett nagellack som jag köpte i Milano. Köpte faktiskt bara billiga budget saker där, framför allt med tanke på att det är en dyr stad. Köpte detta på ett varuhus som var som ett italienskt Åhléns, fast namnet var coin. I vilket fall, märket heter Catrice och jag har nästan inte hört något om detta märke, jag har bara hört det nämnas någon gång och jag komer ihåg att det säljs i Litauen.

Jag har fantastiskt dåligt minne och kommer inte exakt ihåg vad det kostade, men jag har för mig att den inte kostade mer än ungeför 25-30:-. Täckningen är bra efter två lager, en snygg blank finish utan ränder. Jag har inte varit förtjust i den här färgen tidigare, men på senaste tiden gillar jag den mer och mer. Väl på tycker jag faktiskt att den är riktigt snygg!! Färgen är From Dusk to Dawn.


Snart kommer det upp bilder på vad jag köpte i Milano. Tänkte göra en video, men det tog så fantastiskt lång tid och jag vill få upp det rätt snabbt :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0