Nagellack - Special effects top coat!

Jag blir tokig på min dator! Jag hade tänkt lägga upp några inlägg idag på dagen eftersom jag varit ledig. Jag gjorde till och med en sminkning bara för det... Men jag får inte igång dator över huvudtaget. Jag måste verkligen köpa ny laddare, på riktigt den här gången!

Men ni får en bild på hur fantastiskt snyggt mitt nya fleck top lack blev över det mörklila från KIKO. Flecks är alltså typ "flingor" i effekten. Den här skiftar i olika ljus i både grön/blått och röd/orange/gult. Tänk er lite oljeaktigt i färgen. Det lär bli dunders över ett svart lack.
Bilden är lite suddig, men jag sitter på ett gammalt tåg och de skakar bra mycket mer än de nya.


Jag ska äta middag hos pappa ikväll, han fyllde nämligen år i söndags! Grattis grattis!
Ska försöka få igång datorn när jag kommer hem igen!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0