Wishlist - May

Jag har en himla massa saker på min wishlist hela tiden, men den här gången ligger fokusen på Lime Crime ochSugarpill! Det har båda kommit och ska komma med himla fina saker! Här får ni en liten titt på vad jag vill ha ur deras kollektioner. (Ett axplock, vill ju egentligen ha allt...)



Allra höst upp på önskelistan har vi Lime Crimes palette d'Antoinette som kom ut 1 maj och jag har velat ha den sedan de första sneek peek bilderna släpptes! Det är riktigt fina pastellfärger och jag älskar kombinationen de gjort med färgade eyeliners i deras swatches. Eyelinern kommer också från Lime Crime, men de har inte släppt dem än, detta är det enda man fått se av dem än så länge. Men so far I like! I vilket fall så funderar jag ändå på att köpa denna fast jag tänkte spara, jag har ju ändå lite pengar varje månad att göra vad jag vill med. Jag lever ju inte på ingenting :) Denna ligger på $35, vilket är ca. 243:-. Tycker inte att det är så himla farligt med tanke på kvaliten. Det blir ungefär 50:- per skugga :)



Till denna finfina palett vill man ju ha något snyggt på läpparna, även detta kan Lime Crime bidra med!

Här har ni ett gäng av det läppstift som jag vill ha allra mest! De står utan inbördes ordning, bortsett från My Beautiful Rocket som jag eventuellt funderar på att införskaffa tillsammans med paletten ovan. Vill ha ett riktigt orange läppstift, riktigt snyggt i sommar, vare sig den är här hemma i Sverige eller utomlands. Dock håller den på att ta slut på hemsidan!! Hohoho, bäst att jag skyndar mig, eller...?
Centrifuschia och Mint To Be är dock slut sålda för tillfället...
Great Pink Planet är ju också grymt snygg och påminnet väääldans mycket om MACs Saint Germain som jag har suktat efter i vår. Detta är dock billigare! Om man jämför med de svenska priserna på MAC. I dollar skiljer det dock ändå bara 7:-. Dessa kostar $16 vilket motsvarar ca: 111:-. Inte så farligt tycker jag.

Får se hur jag gör med dessa, men beställer jag så kan jag lova att ni får veta på en gång!! Och självklart får ni även se swatches när det kommer i sådana fall.



Sist ut är lite paletter från Sugarpill! Jag hade fått för mig att de inte skickade till SVerige och blev lite ledsen, men sedan kikade jag in deras nyheter imorse och såg att höst upp på sidan stod det "Free Worldwide shipping with orders over $75". Lycka? JA! Jag som trott att det skulle vara knöligt att få tag på deras produkter, framförallt när nyheter kommer, men icke! I övrigt kostar frakten $12. Helt okej tycker jag med tanke på att det från vissa sidor kostar över £30...

Dessa dunderfina paletter har jag velat ha bra länge, men tänker vänta med att köpa ett tag :) Sweetheart paletten och Burning heart paletten finna redan i deras sortiment, men Heart breaker kommer den 18 maj och jag har inte hittat namnen på vad dessa skuggor heter. Sugarpill har inget stort sortiment, men de har fantastiska matta pressade skuggor och även lösa skuggor som är superskimmriga och alla produkter är riktigt pigmenterade! Vet inte riktigt vilkane jag helst vill ha, vill egentligen bara ha alla. Dessa kostar $34/styck och alltså ungefär lika mycket som den från Lime Crime. Det är en skugga mindre i dessa, däremot är jag nästan 100 på att skuggorna i dessa är större.

Länkar till hemsidorna:
Lime Crime
Sugarpill


Hoppas att ni fick lite vill ha-begär precis som jag ;) Eller att ni i vilket fall kanske fick lite inspiration.

Kram på er fina läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0