Wishlist - Rae Morris brushes

(Tidsinställt)

Jag har suktat efter dessa borstar sedan ett bra tag tillbaka. Hörde om dem första gången hos gossmakeupartist på YouTube. Har faktiskt inte hört om dem någon annanstans. Men som jag förstått så kom de ut i början av året och säljs bara i stora kit. Det gör förstås ingen skillnad på det faktum att jag mer än gärna vill ha dem. Däremot hindrar de definitivt det faktum att jag köper dem. I alla fall för tillfället. Någon dag ska jag köpa dem, eller när de börjar säljas styckvis, vilket de förmodligen kommer att göra längre fram.(Har jag för mig)


Borstarna är gjorda av återvinningsbart material och flera av borstarna har väldigt unik form.
Det största kittet består av 27 borstar och beskriva som det ultimata borstkittet för att skapa vilken look man än vill ha.
Länk hittar ni HÄR.

Som ni ser är det en hel del borstar och jag tycker att det ser helt fantastiskt ut! Många former och typer av borstar som jag skulle använda väldigt mycket.
Inklusive frakt och hela köret kostar detta kit 5.615:-. Så att, som sagt, någon dag, men det är nog ett tag framåt! Och andra sidan väger paketet 4kg och skickas från Australien.



Det mindre kittet består av 10 borstar, främst till ögonen, men även ett par kabukiborstar och concealerborste. Självklart kan man alltid använda borstar till det man själv känner för. Med frakt kostar detta 1.883:-. Det är ju inte heller något man bara hostar upp när man behöver lite nya brstar, men är betydligt mer hanterbart i alla fall.


Längtar väldigt till alla dessa borstar börjar säljas styckvis, då kan man plocka ihop sina favoriter och inte köpa allt på en gång så blir det lite billigare :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0