Look of the day - Airplane Mode

Idag hade jag tänkt köra på någt lättare, lite mjukt brunsotat lite naturligare eftersom jag ska sitta på flkyg ch buss och grejs. Då känns det bättre med lite mindre smink tycker jag. Men den sminknördiga sidan av mig sa tydligen ifrån.... När man väl börjar så är det ju svårt att sluta eller vad man ska säga. Men särskligt mjukt och naturligt bblev det verkligen inte...!


Den mörkaste skuggan ser ut att vara blå, men den är kolsvart svart. Den ser lite blå ut bara för att jag hade en vit kajal som bas, så den ser inte bara ut så på bilden^^






Jag har med mig pincetten till Milano och tänker faktiskt noppa ögonbrynen när jag kommer fram ikväll. Är ju själv första natten. Mamma kommer upp på fredag morgon. I vilket fall får jag noppa det värsta bara eftersom jag försöker spara ut mina bryn. Främst den yttre biten där jag råkat noppa lite mycket tidigare.



Glad tjej ska till Milano!!!

Målade även naglarna igår så det skulle vara snygga och fräscha. Ett riktigt ljust rosa nagellack toppat med silvrigt glitterlack från Depend på ringfingret. HÄR ser ni vilket lack det är. Ett gammalt inlägg där jags er att jag inte hunnit fräscha till runt nagelbanden. Vad slavrigt! Det har jag i vilket fall gjort nu och har finfina naglar :


Jag har fixat ett tidsinställt inlägg om dagen de flesta på kvällssidan, men inte så sent. Så ni kan läsa fast jag är borta!!

Om det finns WiFi på hotellet så kanske jag uppdaterar där :)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Din blogg är super och du gör fina sminkningar!



Apropå ögonbryn - testa att "spara ut" dem längst in mot näsan. Det ser ut som att du plockar den ganska hårt där och jag tror att de skulle bli ännu finare om de fick ta mer av sin naturliga form. Ta absolut inte detta som kritik utan bara som ett tips.



Ha en trevlig resa!

2012-05-20 @ 02:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0